Sunday 12 May 2013

Mungkin ini yang terakhir :'(

mungkin ini yang terakhir bagi aku
sukar pula bagi aku ingin mengingatkan kembali memori cinta antara
aku dan dia
pada hari ini dia akan mula lakukan pembedahan pada bahagian kepala
kerana dia telah menhidap barah otak
hari demi hari
setiap detik dan saat
setiap hari yang ku hitung
cukup semuanya dia bahagiakan aku
sekarang dia bertarung nyawa  untuk hidup
Ya Allah, selamatkanlah pembedahan dia
maafkanlah segala dosa besar dan dosa kecil yang pernah dia lakukan selama ini
kerana itu kesilapan dia
dan kerana itu kelemahan dia
aku hanya berdoa dan terus berdoa
semoga pembedahan dia berjalan lancar
andai aku tidak dapat lagi bersama si dia
kau benarkanlah dia bersama aku di akhirat kelak
pada masa itu lah aku dapat menghimpun balik
segala kenangan pahit dan manis antara aku dan dia
memang sukar bagi aku untuk menerima kenyataan ini
tapi biarlah pembedahan ini 
berjalan dengan lancar
amin ya rabbal allamin :'(

No comments:

Post a Comment