Thursday 2 May 2013

Ku Harus Terima :'(

sejak akhir2 ini, aku tak macam dulu lagi
keriangan yang selalu lekang diwajah hanya dipenuhi kesedihan. kenapa aku orang yang terakhir tahu dia sakit. adakah aku ini tak
penting? walaupun dia tak nak aku risau rahsia yang lama tersimpan bakal terbongkar. mengetahui dia yang tengah sakit sekarang buat aku betul2 tak mampu hadapi semua ini. kenangan yang banyak antara aku dengan dia bakal terubat untuk dia supaya dia cepat sembuh. aku berharap pada 10mei2013 bakal mengubah segalanya. aku berharap selepas pembedahan berjalan dengan lancar aku berharap segala kenangan yang lalu bakal menguatkan kembali cinta aku dengan dia. tapi mengapa aku merasakan diri aku ini semakin berjauhan dengan dia. sepatutnya birthday aku ini jumpa dia, celebrate dengan dia. 


Ya Allah, jika benar ini takdir aku dan ujian kepada aku. aku terima dengan reda. aku lebih rela pergi dulu kerana aku sering melukakan hati dia disaat terakhir ini. kenapa !!!!!!!
jahat betul aku ini. aku sepatutnya bahagiakan dia, buat dia terus tersenyum tapi apakan daya aku telah berubah :'(. aku ditipu ! kenapa dia sembunyikan semua ini. sayang, mengapa kau buat aku begini ???

No comments:

Post a Comment